5 sfaturi pentru un corp frumos și sănătos pe malul piscinei sau la mare

A venit vara în sfârșit, avem și vești bune privind condițiile de relaxare în contextul pandemic COVID-19. Mai rămâne doar să ne decidem la ce piscină vrem să mergem în weekend pentru bălăceala și relaxare.

Este deci momentul adevărului: am avut grijă sau nu de corpul nostru până acum? Rutina zilnică de mișcare, hidratarea și nutriția sănătoasă își arată rezultatele cu siguranță.

La ce trebuie să ai grijă totuși în zilele toride de vara pentru a te simți bine și a arată bine:

  1. Hidratează-te! Apă este o adevărată comoară atât pentru aspectul sănătos și frumos al pielii, cât și pentru sănătatea organismului tău. Vara, când temperaturile exterioare sunt ridicate, apă are rolul de a regla temperatura corpului. Se recomandă să bem apă la temperatura camerei și nu rece, tocmai pentru a ajută corpul să se auto-echilibreze. Totodată, sunt contraindicate băuturile alcoolice cu un procent mare de alcool. Acestea deshidratează rapid și în combinație cu temperaturi exterioare crescute pot duce la stări de rău, leșin, greață.
  2. Sunt recomandate apele enzimatice precum limonadele sau apă în care am pus fructe sau legume. Aceste băuturi sunt bogate în vitamine, minerale și fitonutrienți și ajută la echilibrarea electrolitica a corpului. De ce avem nevoie de electroliți? Căci prin transpirație, eliminăm minerale precum Magneziu, Calciu, Vitaminele C, B de care avem nevoie pentru o stare de bine. Mai ales în timpul înotului pot apărea cârceie care dau o senzație dureroasă și de disconfort. Acestea pot fi prevenite prin suplinirea cu minerale din suplimente alimentare naturale, precum BiTONIC Real Energy – un complex care conține 10 minerale și vitamina C.
  3. În această perioada, când facem poate mai multe activități fizice, pot apărea inclusiv spasmele musculare. Este nevoie de o suplinire a aminoacizilor BCAA pentru o refacere rapidă la nivel muscular. În acest caz, recomandarea BiTONIC este Platinum Aminovital, un produs ce conține aminoacizi BCAA, Magneziu și Taurină.
  4. Consumă fructe și legume de sezon. Este momentul din an când avem la discreție căpșuni, cireșe, caise, piersici, dar și dovlecei, morcovi, cartofi noi, salate. Toate acestea sunt bogate în vitamine, minerale, antioxidanți, fitonutrienți, fibre naturale și ne bucură cu gustul lor cel mai bun.
  5. În timpul expunerii la soare, nu uită de protecția pentru piele cu creme ce conține SPF ce protejează atât UVB, cât și UVA. La fel de importanți ochelarii de soare cu protecție, pălăria/șapcă și hainele din fibre naturale care să păstreze temperatura corpului constanța și să evite supra încălzirea.
Complex natural de Omega 3 din alge marine și Vitamina E

 BiTONIC îți dorește o vara frumoasă cu grijă față de ține și cu o stare de bine!

  • Taguri: aminoacizi, energie, minerale, real energy, Vitamina C
  • Articole

    RSS
    Antioxidanți naturali pentru plămânii fumătorilor. Ziua Mondială fără Tutun
    Antioxidanți naturali pentru plămânii fumătorilor. Ziua Mondială fără Tutun

    31 mai marchează Ziua Mondială fără Tutun și, spunem noi, pentru sănătatea plămânilor. Astfel, în articolul prezent dorim să aducem...

    Mai departe...
    Soluții naturale pentru oase și articulații puternice
    Soluții naturale pentru oase și articulații puternice

    Sistemul osos are un rol foarte important în corp – ne asigura structura și postura, protejează organele, de el este...

    Mai departe...