Top 5 acțiuni pentru a slabi sănătos. Slăbește sănătos cu BiTONIC!

În câteva zile, cel puțin calendaristic, se va termină iarna. Este totodată momentul în care cele mai multe dintre noi, căci da, doamnele sesizează primele, realizează că peste sezonul rece s-au adăugat și câteva kilograme în plus. Atenție, se întâmplă și bărbaților, nu doar femeilor.

Ce facem astfel încât să ne păstrăm sănătatea și să dăm jos surplusul de greutate?

Experții BiTONIC au făcut un top al celor mai bune acțiuni pentru kilograme în minus. Important de menționat este că nu veți găsi în acest articol soluții miraculoase și extra rapide de slăbit din 2 motive: unu, nu credem în astfel de soluții și în eficacitatea lor pe termen lung. Chiar dacă slăbești rapid 5-10 kg într-o luna, după ce revii la obiceiurile tale recurente  de stil de viață, kilogramele în plus își vor reface apariția și este posibil să te îngrași chiar mai mult decât ai slăbit. Și al doilea motiv ține de starea generală de sănătate. Nu este sănătos să oferim astfel de șocuri organismului prin slăbirea ultra rapidă.

Astfel, ce recomandări avem:

  1. Bea apă! Minim 40 ml x kg corp/zi. Dacă ai 70 kg, necesarul tău hidric este de 70x 40 = 2800 ml=2,8 l apă pe zi. Dacă menții timp de o lună, zilnic, acest ritm vei obține 2 lucruri: aproximativ 1-2 kg în minus, doar prin eliminarea retenției de apă și totodată un obicei sănătos. Este un mit faptul că reții apă dacă bei prea multă. Din contra, atunci când nu bem suficientă apă, corpul nostru își face rezerve sub forma retenției de apă. Iar la femei, de cele mai multe ori aceasta se traduce prin celulită și mâini/picioare umflate și grele.
  2. Fă mișcare zilnic! Orice tip de mișcare este benefic. Poți să alergi, să mergi alert, să dansezi, să faci aerobic, pilates sau să lucrezi cu greutăți la sală. Important este să ai cam 30 de minute pe zi de mișcare susținută. Acest obicei sănătos te va face să te simți cu mai multă energie, ajută la tonifierea musculară și la scăderea graduală în greutate.
  3. Renunță treptat la consumul de dulciuri și băuturi carbogazoase. Acestea au un conținut ridicat de zahăr și calorii. În cazul în care nu poți renunța la ceva dulce pe zi, recomandarea este să încerci să mănânci dulcele doar o dată pe zi și nu câte puțin pe parcursul zilei. Altfel spus, dacă mănânci ciocolată, mai bine mănânci 4 bucățele deodată, decât să mănânci câte o bucățică o dată la 1-2 ore. Este astfel indicat pentru a evita producerea de insulină în spike de mai multe ori pe zi, fapt care poate conduce în timp la dezvoltarea sindromului metabolic și la diabet zaharat de tip II.

Pentru ciocolată, recomandarea este să consumați cu precădere ciocolată neagră, cu un % cât mai mare de cacao.

Când totuși, pofta de dulce este foarte mare și nu vă puteți abține cu ușurință, cel mai indicat este să folosiți un supliment alimentar pe baza de crom. Cromul “taie pofta de dulce”. BiTONIC vă recomandă  produsul Green Metabolism, 100% natural, conține crom, extract de afine pentru controlul glicemiei, extracte de spirulină și chorella pentru stimularea digestiei, reglarea nivelului de colesterol, stimularea metabolismului și curățarea sistemului limfatic. Mai mult, este îmbogățit cu capsaicină din chili care ajută la accelerarea arderii grăsimilor. Este în concluzie, produsul ideal pentru ajutorul pe parcursul slăbirii sănătoase.

Complex NATURAL cu efect forte pentru slabit si stimularea metabolismului

  1. Include în alimentația ta cât mai multe leguminoase (năut, fasole, linte, mazăre) și rădăcinoase. Acestea sunt bogate în fibre alimentare și conferă sațietate. Mai mult, vei beneficia de un aport semnificativ de vitamine B, fier și magneziu, micronutrienți esențiali pentru sănătatea organismului.
  2. Colorează-ți zilele cu farfurii multicolore. Este indicat ca la fiecare masă, farfuria să conțină cel puțin 3 culori, nu uita și de condimente. Astfel, te asiguri că pui ceva verde – o salată sau diverse legume- pentru aportul de minerale, vitamine și fibre, pui ceva galben-portocaliu precum peste gras pentru aportul de acizi grași esențiali Omega 3, bej/maro pentru cereale integrale, alb – pentru lapte și lactate sau pentru carnea slabă precum cea de curcan sau pui. Pune-ți imaginația la treaba, relaxează-te și distrează-te în timp ce pregătești masa. Astfel, vei mânca produse atent selecționate de ține, preparate cu drag. Și încă ceva: cu cât porțiile sunt mai mici, cu atât vei diminua din impulsul de a mânca mai mult decât ai nevoie.
  • Taguri: cura de slabire, slabire rapida, supliment pentru slabit
  • Articole

    RSS
    5 sfaturi pentru un corp frumos și sănătos pe malul piscinei sau la mare
    5 sfaturi pentru un corp frumos și sănătos pe malul piscinei sau la mare

    A venit vara în sfârșit, avem și vești bune privind condițiile de relaxare în contextul pandemic COVID-19. Mai rămâne doar...

    Mai departe...
    Antioxidanți naturali pentru plămânii fumătorilor. Ziua Mondială fără Tutun
    Antioxidanți naturali pentru plămânii fumătorilor. Ziua Mondială fără Tutun

    31 mai marchează Ziua Mondială fără Tutun și, spunem noi, pentru sănătatea plămânilor. Astfel, în articolul prezent dorim să aducem...

    Mai departe...